Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Ω Παναγία Δέσποινα ( Πύργος Σαντορίνης)




«Ω Παναγία Δέσποινα», τραγουδάει η κ. Αυγουστίνα Νομικού, παραμονή της εορτής του Ευαγγελισμού στον φερώνυμο ναό στον Πύργο Σαντορίνης. Σιγοτραγουδάνε και κυρίες που βρέθηκαν εκείνη τη στιγμή .
Η Μάγχη Φύτρου, την οποία για άλλη μια φορά ευχαριστούμε θερμά, χωρίς την οργάνωσή και βοήθεια της οποίας δεν θα είχαμε το βίντεο αυτό, μας ανέφερε ότι το τραγούδι αυτό το λένε πάρα πολλά χρόνια στον Πύργο- Προσωπικά δεν το έχω εντοπίσει σε άλλο χωριό. Νομίζω ότι είναι συγκλονιστική η κερα -- Αυγουστινά. Το λόγο το καταλαβαίνετε παρακολουθώντας το βίντεο.... Το ιδιαίτερο βίντεο ανεβαίνει με προοπτική περισσότερης μελλοντικής έρευνας.
Βιντεοσκόπηση: Αρτεμία Αργυρού


Ω Παναγία Δέσποινα, και του Χριστού Μητέρα, εσένα έχω βοηθό νύχτα και την ημέρα,
Για τρέξε και βοήθησε, και στα νοσοκομεία, θεράπευσε τους άσθενείς, γλυκειά μου Παναγία.
Εσύ είσαι η Βασίλισσα, Παντοτινή Κυρία, Βοήθησε τον κόσμο σου , γλυκειά μου Παναγία.
Όταν κοντύνει η γλώσσα μου και θαμπωθεί το φώς μου, τότε Κυρία Δέσποινα, θέλω να είσαι μπρός μου.
Ω Παναγία Δέσποινα, εσύ να μας λυτρώσεις και από τους ανθρώπους τους κακούς, να μας ελεύθερωσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ανασκαφές του Χίλλερ ή Ποιός ήταν τελικά ο Αβέρωφ της Σαντορίνης

Αι ανασκαφαί του κ. Χίλλερ.-Επιγραφαί αρχαιόταται.-Άλλα ευρήματα.  Ο εν Θήρα ιδιαίτερος ημών ανταποκριτής και διευθυντής της εκεί εκδιδομέ...