Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Λάστιχα στα Ορυχεία~!!!!! Μα κανένα Σχόλιο.......








Δεν με νοιάζει αν είναι προεκλογική περίοδος!!! Δεν το κάνω γι αυτό, και όσοι με ξέρουν το κατανοουν!!! Δεν έχω να κερδίσω τπτ!!! απλά με εκνευρίζει αφάνταστα το γεγονός οτι ενώ ξέρω οτι το o blog μας έχει επισκεψιμότητα δεν έχω λάβει κανένα σχόλιο για αυτό το θέμα!!!! Δεν έχω την τέλεια φωτογραφία και ούτε θέλησα να πάω από κοντά ( ενώ υπάρχουν τέτοια ντοκουμέντα).... Αλλά πείτε μου γαμώτο!!! ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ..... Ειναι χώρος υγειονομικής ταφής; ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ!!!! Ποιό είναι το ζητούμενο να βάλουμε τα λάστιχα στο χώρ αυτό; Δεν είναι αρχαιολογικός χώρος; Με ποιό σκεπτικό; Εξηγήστε μου σας παρακαλώ και αν υπάρχει δικαιολογία ή αν υπάρχει προγραμματισμός θα το καταλάβω!!! Αλλά γιατί ενώ το βλέπουν όλοι κάθε μέρα δεν γίνεται θέμα; Μα ούτε ένα σχόλιο ; Ντροπή!!!!!! Θα μας εξηγήσουν κάποιοι γιατί τέτοιος ωχαδερφισμός στο νησί και γι αυτό το ζήτημα;

1 σχόλιο:

des είπε...

Περισότερο σου γράφω επειδή παραπονέθηκες οτι δεν έχεις σχόλια (μια ιδέα είναι και αυτό... μια ιδέα..) σκεπτόμενη λοιπόν τι να σου γράψω (σσ για το ποιός φταίει) σκέφτηκα οτι μπορεί κάποιοι να έχουν σκεφτεί να μετατρέψουν την Σαντορίνη σε Ντενεκεδούπολη. και ξεκίνησαν απο τα λάστιχα..

πάντως, εδω που τα λέμε τα λάστιχα είναι καλύτερα απο τα λύμματα που μεταφέρουν λίγο πιο κάτω..

ενας εναλλακτικός τίτλος θα ήταν "τα λιόσια στο ομορφότερο νησί του κόσμου"

ενω ενας άλλος : Ιδιωτικοποιήστε τα σκουπίδια στην Σαντορίνη, δώστε την μπίζνα σε ιδιώτη... (μπας και δούμε προκοπή δηλ..)

Ανασκαφές του Χίλλερ ή Ποιός ήταν τελικά ο Αβέρωφ της Σαντορίνης

Αι ανασκαφαί του κ. Χίλλερ.-Επιγραφαί αρχαιόταται.-Άλλα ευρήματα.  Ο εν Θήρα ιδιαίτερος ημών ανταποκριτής και διευθυντής της εκεί εκδιδομέ...